Mój koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
Lekka konsola LCD CL3000 dla PS/2 i USB: zintegrowany moduł konsoli KVM (klawiatura, monitor i mysz) do obsługi zgodnych przełączników KVM.
Charakteryzuje się niewielką masą i wbudowanym 19-calowym ekranem z podświetleniem LED o niskim poborze mocy oraz pełną klawiaturą z touchpadem, którą można zainstalować w obudowie stelażowej 1U;zastosowanie w szafach 19-calowych
Dodatkowo urządzenia posiadają certyfikaty zgodności z normą MIL-STD-810G* (Metoda 514.6, Procedura 1, Kategoria 4 Common Carrier). Test MIL-STD-810G zapewnia działanie CL3000 w trudnych warunkach. Obejmuje on rozszerzone testy, w których warunki i wartości graniczne są wzorowane na rzeczywistym środowisku. Na przykład działanie w poruszającym się pojeździe lub w fabryce, gdzie wstrząsy nie są rzadkością.
- Angielski układ klawiatury (UK)
- Dodatkowy port konsoli - można również zarządzać podłączonymi komputerami za pośrednictwem zewnętrznej konsoli (monitor, klawiatura);przez zewnętrzną konsolę (monitor, klawiatura i mysz USB lub PS/2)
- Zintegrowana konsola KVM zawiera monitor 19-LCD
- Energooszczędne podświetlenie LED zmniejsza koszty zasilania
- Lekka konstrukcja upraszczająca instalację
- Zaawansowane testy wytrzymałości na przypadkowe uszkodzenia
- Wysoka niezawodność i łatwość instalacji;odporny na przypadkowe wstrząsy - certyfikat MIL-STD-810G
- Podwójny interfejs - obsługuje komputery z klawiaturą i myszą PS/2 lub USB
- Dodatkowy port myszy USB podłączany na gorąco z tyłu monitora;Port myszy USB z przodu (może być również używany do urządzeń peryferyjnych USB)
- Ulepszona jakość grafiki - rozdzielczości do 1280 x 1024 przy 75 Hz; DDC2B
- Możliwość aktualizacji oprogramowania sprzętowego
- Blokada konsoli - blokuje włożoną konsolę w bezpiecznej pozycji, gdy nie jest używana
- Obudowa przesuwna jest nieco niższa niż standardowa konsola;jest nieco niższa niż wnęka 1U i dlatego wygodnie mieści się w wolnym gnieździe w 19-calowym stojaku
- Emulacja DDC - ustawienia ekranu poszczególnych komputerów są automatycznie dostosowywane w celu uzyskania optymalnej wydajności ekranu