FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Składanie zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

  Zamówienie można złożyć na dwa sposoby, poprzez koszyk lub poprzez dedykowaną temu wiadomość wysłaną na adres  biuro@rbline.pl. W pierwszym przypadku, należy po wejściu na stronę produktu, który chcą Państwo nabyć, wrzucić go do koszyka korzystając z odpowiedniego przycisku. W dalszej kolejności można kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zamówienia przechodząc przez cały proces uzupełniania formularzy, danych, sposobu płatności i dostawy.

  W drugim przypadku, należy wysłać wiadomość email biuro@rbline.pl, w którym należy zamieścić informację o tym, co zamawiamy i w jakiej ilości aby nasi Handlowcy mogli przygotować Państwu zamówienie. Następnie zostaną Państwo poproszeni o podanie informacji do zamówienia takich jak: dane osoby zamawiającej, adres doręczenia lub paczkomatu oraz preferowany sposób opłacenia zamówienia (możliwy przelew lub pobranie).

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

  Niestety nie ma takiej możliwości. Nie przyjmujemy zamówień poprzez rozmowę telefoniczną. W przypadku takiej sugestii z Państwa strony wchodzimy z prośbą o skorzystanie z typowych sposobów składania zamówień, które opisaliśmy w odpowiedzi na poprzednie pytanie.

Czas realizacji zamówienia

Jaki jest średni czas realizacji zamówienia?

  Zamówienia, złożone do godziny 14:00 potwierdzone przez Dział Handlowy zazwyczaj realizujemy w tym samym dniu. W przypadku zamówień niecierpiących zwłoki prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu potwierdzenia dostępności i upewnienia się co do rzeczywistego czasu wysyłki zamówienia.

Jak sprawdzić status zamówienia?

  Status zamówienia, które zostało złożone za pośrednictwem naszego sklepu można śledzić poprzez wiadomości, które zostaną do Państwa automatycznie przesłane na podany w zamówieniu adres e-mail. Odbywa się to w trzech krokach, po opłaceniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie, kolejna zmiana statusu pojawia się w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji (często tego samego dnia), po czym otrzymują Państwo email z informacją o wysyłce.

Status zamówienia sprawdzić można róznież kontaktując się z Działem Handlowym pod nr tel. 796 224 537, a także pisząc wiadomość email biuro@rbline.pl

W wiadomości prosimy podawać numer zamówienia i dane osoby zamawiającej.

Modyfikacja lub anulowanie zamówienia

Czy można zmodyfikować zamówienie w trakcie jego realizacji?

  Zamówienia mogę ulec modyfikacji, jednak może to się wiązać min. z opóźnieniem realizacji zamówienia. Szczegóły związane z wprowadzonymi zmianami należy przekazać naszemu Działowi Handlowemu telefonicznie pod numerem tel. 796 224 537 i potwierdzić je drogą mailową biuro@rbline.pl

Dostępność towaru

Jak określić dostępność towaru?

  W przypadku braku możliwości dodania produktu do koszyka (o czym informuje etykieta na stronie produktu) prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia aktualnego statusu dostępności produktu. W tym celu należy skorzystać z formularza dostępnego po kliknięciu w przycisk "Zapytaj o dostępność" lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. 796 224 537, gdzie nasi doradcy przekażą Państwu taką informację i w przypadku dostępności produktu umożliwią zrealizowanie zamówienia.

Sposoby dostawy

Jakie są sposoby realizacji dostaw?
  Wszystkie zamówienia są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich Fedex oraz Inpost.

Koszty przesyłki:
Kurier Inpost lub Paczkomat Inpost: 12,90 pln brutto
Kurier FedEx: 15,90 pln brutto


Koszty przesyłki pobraniowej:

Kurier Inpost lub Paczkomat Inpost: 15,00 pln brutto
Kurier FedEx: 21,00 pln brutto

Reklamacje i zwroty

W jaki sposób zgłosić reklamację?

Reklamację można składać w formie pisemnej korzystając z dostępnego wzoru zgłoszenia reklamacji do pobrania TUTAJ, co usprawni przeprowadzenie całej procedury reklamacyjnej.

Zgłoszenie należy wysłać:

  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@rbline.pl

w formie papierowej na adres:

RBLINE Bartosz Ryszka, ul. Kępska 12, 45-130 Opole

 


Wadliwy towar należy odesłać na adres: RBLINE Bartosz Ryszka, ul. Kępska 12, 45-130 Opole.


  Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Szczegółowe postanowienia dotyczące procedury reklamacyjnej zawarte są w Regulaminie sklepu (Pkt.8)

W jaki sposób dokonać zwrotu części lub całości zamówienia?

Aby skutecznie dokonać zwrotu towaru mają Państwo 14 dni. W tym czasie należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość w formie:

Elektronicznej, przez wysłanie na adres biuro@rbline.pl, uzupełnionego oświadczenia o odstąpieniu w formie załącznika lub skopiowanego tekstu oświadczenia w wiadomości e-mail. Obie formy nie wymagają od Państwa złożenia podpisu odręcznego.

Papierowej, przez wysłanie na nasz adres wydrukowanego i odręcznie podpisanego oświadczenia, które należy wysłać na adres:

RBLINE Bartosz Ryszka, ul. Kępska 12, 45-130 Opole


Wzór oświadczenia można pobrać TUTAJ

 

  Pozostałe informacje dotyczące prawa z odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdują się w pkt. 12 Regulaminu Sklepu.

Produkt został dodany do schowka
Produkty dodane do porównania

Strona korzysta z plików cookie
w celu realizacji usług zgodnie
z Polityką Prywatności.